Operator *222 Vodafone – asistenta

17 12 2011

Recent am cumparat o cartela cu numar de la VF si dupa cateva incercari esuate de insscriere in programul “pentru tineri” am decis sa contactez direct un operator. N-am rezistat sa o ascult pe Andreea (noul ghid *222) asa ca am scris un mail. Cum este weekend si cel mai probabil urma sa primesc un mail  luni am cautat pe google un shortcut catre operatorul *222.

am gasit (si a functionat) urmatoarea combinatie de cifre: *222 + 130301 pentru telefonie mobila.

am mai gasit pe site ul vodafone un fel de site map pentru ghid aici (link).

sper sa va fie folositor.

sursa shortcut: link


Actions

Information

Leave a Reply

