Janis-PS-Fireworks-Freak

9 10 2009

Pentru ca nu eram racit si pentru ca era sambata seara, Janis si Barney mi-au facut o vizita noctura. N am stat prea mult, am mers sa mai luam o colega islandeza si sa mergem in bar. Se anuntase o petrecere organizata de colegii de la intB. Chiar daca dupa prima impresie puteam sa juram ca o sa fie o seara plictisitoare, ceilalti au inceput

party_animal

sa apara.

Nu stiu cum, nu stiu cine..a inceput sa faca poze. Multe poze. Care in cele din urma au ajuns la Janis. Glume glume si au inceput sa apara pe net poze. Au inceput sa apara si linkuri. Asa cum i-am promis lui Janis o sa postez pe blog proiectul lui pentru clasa de design de saptamana viitoare. Doar ca nu o sa inteleaga ce am scris.ha ha.

edit: din pacate nu se vede gif. Original link:http://i122.photobucket.com/albums/o256/nutlet/party_animal.gif


Actions

Information

Leave a Reply

