primele zile

1 09 2009

MMD Fall 09 International A.

Luni am inceput. Multimedia Design 2009. Primele doua zile au fost destul de relaxate…tipic celor de aici. Totul bine pus la punct, bine organizat.
Tot luni ne-am cunoscut profesorii, am facut turul cladirilor, am avut si un fel de stand up, a fost invitat un tip din Copenhaga, destul de cunoscut aici. Profesorii vin aici pentru al 2lea job, toti lucreaza in domeniu, cei mai multi au firmele lor, iar altii lucreaza pentru companii destul de tari. Chiar profesoara de Design lucreaza pentru Bang and Olufsen.

Azi a fost o zi mai linistita, ne-au vorbit despre proiecte, examene si ce tre sa mai facem si ce nu pe aici. Cam stricti cu drepturile de autor…daca te conectezi in scoala la net, de pe laptopul personal, il scaneaza si daca nu ai microsoft original, esti dat afara din scoala, plus amenzi si chiar mai rau. Nu o sa fie cazul, dar am ramas socati…toti est europenii :))
Tot azi am primit si primele materiale pentru cursurile de Business si Communication. Cam 100 pagini fiecare :)) Oricum ce pot sa zic este ca, o sa invat din placere. E un mediu super. Am colegi din toata lumea, din Pakistan, India, Japonia, plus europeni. Sunt si multi studenti Erasmus, decil o sa ramanem mai putin din sem 2.

In curand o sa primesc si Student Card,  o cartela magnetica cu care o sa am acces in scoala dupa ora 16 si in weekend.
Abia ma obisnuisem cu vacanta, iar acum tre sa ma obisnuiesc cu scoala. O sa fie usor, o sa fie usor, o sa fie usor…au un ritm bun.

Cam atat, maine ma asteapta 6 ore de Visualisering cu Mette Agerbæk. Nu vreau sa ajung tarziu. Abia astept sa vad cum e. Probabil o sa incerc putin “live blogging” din clasa.


Actions

Information

Leave a Reply

