Ziua Bloggerilor Bucuresteni 2009:

21 04 2009

Vorbeau tipii de pe lomo.ro de prezenta la zbb, undeva la sfarsitul lui mai. Asa cum le-am promis voi merge cu ei, sa lomo-grafiem evenimentul. Color. Alb Negru. Instant. Miscat. Neclar.

Dar am simtit nevoie sa ma inscriu si eu, mai ales ca evenimentul e o buna oportunitate de a arata un film de scurt metraj, inca in faza de proiect, scris, sters, taiat, scris, pe foaie. Bunicul meu astepta o noua filmare si o asemenea ocazie de a fi vazut, criticat, aratat cu degetu, aplaudat[?]. De ce nu?

Mi-am permis sa o invit si pe Anna Gaman, care m-a surprins placut mereu cu accesoriile facute. Multi zic ca accesoriile handmade sunt o prostie, ca hainele sh sunt nasoale, ca astia care fac chestii din lut, care fac haine singuri, sunt niste fraieri. Am chemat-o pe Anna cu mine sa arate ca nu e asa si sa arate ce-i trece ei prin cap inainte sa bate lutul la cuptor.
Asa ca ne vedem acolo!


Actions

Information

2 responses

3 05 2009
kaLoo

Interesanta intrunire, ne vedem pe acolo. Lucrurile handmade & homemade mi se par cele mai interesante fiindca sunt unice.

23 05 2009
oaki

Misto lucrursoarele hand-made facute. Eu sunt cu prezentarea dupa tine, posibil sa ne vedem. Oricum, interesant blogul.

Leave a Reply

