Lomo.nimic?

11 04 2009

Acum vreo 2 luni ma batea la cap. Imi zicea, imi povestea, imi zicea iaaar. Era fericita; si m-a molipsit. Am zis sa intru, pentru ca mi-era rusine sa nu stiu despre ce vorbeste si sa-i zic ca stiu. Am intrat o data-nimic. A doua oara-nimic. Ieseam repede. Imi dadea linkul direct de la shop. Nu prea intelegeam. Am inteles ca polaroidu meu din cutia prafuita are o valoare mult mai mare decat credeam eu. Nu e doar un aparat vechi. E Aparatul !

Ma molipsea fericirea din ochii ei. Si am cautat…i-am cautat un polaroid, dar n-am prea gasit, parca ma durea inima sa-l dau pe al meu..Al Meu !! de la bunicul meu !! Am gasit un tip super ok, care vindea o groaza de aparate. Norocul meu ca mai avea fix un polaroid si multe lomo. Nu ma gandisem sa-mi cumpar un aparat foto rusesc, stiam ca bunicul avea unu -avusese pentru ca l-a aruncat intre timp- si n-avea rost sa cumpar. Dar cand am auzit cat cere pe el, chiar cu gandul ca n-o sa-l folosesc in veci l-am rugat sa mi-l pastreze.

Odata ajuns cu el acasa…am inceput sa citesc, sa caut, sa intreb. L-am curat, l-am sters, i-am readus zambetul -usor ruginit- . Ea deja stia mai multe despre el. Era si membru lomo.romania. Pentru ca aici vroiam sa ajung.
http://www.lomo.nimic.org/  -este un blog dedicat celor cu aparate pe film: ” Lomo Romania este o comunitate de fotografi interesati de fotografia pe film si in special de tehnicile si aparatele Lomo (dar nu numai). Scopul acestei comunitati este de a inviora fotografia pe film din Romania, de a crea un spatiu de expunere online special dedicat fotografilor romani care lucreaza pe film si de a le usura comunicarea. ” — Check it out !

Mi-e destul de clar, ca odata cumparat, mi-e greu sa-l mai las, dar Dl Smena cred ca abia astepta sa ranjeasca rugina la soare. Sunt la al 4-lea film in 2-3 saptamani, dar asta cei de pe forum numesc ‘slabut’. Merita aruncata o privire pe blog. Intr-adevar, in momentul de fata, in opinia mea, lomo nu este cel mai bun aparat de vacanta, dar pentru cateva cadre speciale, diferite, “ne-digitale”, haioase, ciudate, merita efortul.


Actions

Information

One response

26 04 2009
Creepy Jazz

Sehr gut articolul!🙂

Leave a Reply

